Monday, January 19, 2015

PROMOSI HARGA RUNTUH JANUARI 2015: Vivix, Alfalfa & Vita-Lea for Children

Ummi: Long, OmegaGuard & Vivix ummi nok abih doh tu..
Saya: Ok, nati ore beli, insha Allah..mujur bule ni ado promosi Vivix, banyak buleh jimat tu! 

Hmm..Mesti best kan, OmegaGuard & Vivix ni?
Kalau tak, takkan ibu saya repeat order kan?
 
Ramai pelanggan saya yang memborong Vivix pada bulan ni, alhamdulillah!

Kalau nak harapkan kita makan segala macam mak nenek buah-buahan yang kaya dengan antioksidan tu setiap hari, saya rasa kebanyakan kita tak mampu membuatnya.Yang menariknya, para saintis Shaklee dah siap-siap formulakan Vivix ni untuk kita telan. Hanya 1 sudu teh Vivix setiap pagi & kita akan dapat rasai sendiri manfaat-manfaatnya. Mudah kan?


Selain Vivix, ada juga promosi untuk raja segala makanan iaitu Alfalfa serta Vita-Lea for Children; multivitamin & multimineral untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang susah untuk menelan pil.



Ada kisah menarik yang saya mahu kongsikan berkenaan Vita-Lea for Children. Saya akan muatkan dalam post selepas ini, insha Allah. 

Teruskan membaca & mengalami sendiri "Shaklee Effect"!

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan / tempahan:
Nur Asiyah Mustapha Kamil
013-9739455

[COD area Kota Bharu, Kelantan]

No comments:

Post a Comment