Wednesday, June 17, 2015

Ramadhan Mubarak!

Ramadhan‬ 1435H yang lalu, saya sarat mengandungkan Nisreen Aisyah. Set Mengandung‬ Shaklee‬ menjadi santapan wajib sewaktu bersahur & berbuka puasa.

Saya dijangka bersalin pada 2 Syawal tetapi perancangan Allah mengatasi segala-galanya. Saya post-date 6 hari. (Aisyah nak bagi mama beraya puas-puas dulu kot kan? Hehe..) Alhamdulillah, Allah izinkan saya bersalin normal tanpa di"induce".


Ramadhan 1436H pada kali ini, Set Menyusu pula menjadi ikhtiar untuk saya dapat terus berpuasa tanpa menjejaskan penyusuan susu ibu. Sesi mengepam perlu diteruskan seperti biasa supaya stok untuk bayi tidak putus.

Apa persamaan antara kedua-dua set tersebut?
Kedua-duanya mengandungi ESP, VitaLea , B. Complex, Vita-C dan OsteMatrix..vitamin-vitamin asas untuk kekal cergas bertenaga! Semua itu tidak terhad kepada ibu-ibu sahaja, malah ayah-ayah pun boleh turut sama menikmati khasiatnya :-)

Moga Allah beri kekuatan kepada kita semua untuk menjalani ibadah di bulan yang mulia ini. Ameen..

Ramadhan Mubarak!
Kullu 'aam wa antum bi khair..

**Aktiviti perniagaan Super Parents' Choice insha Allah berjalan seperti biasa sebagaimana di bulan-bulan lain. Jadi, usah segan silu untuk menghubungi saya untuk sebarang tempahan beserta konsultasi.

Asiyah
0139739455

(Whatsapp/call/sms)

[COD Kota Bharu‬]

No comments:

Post a Comment