Tuesday, January 10, 2017

LANGKAH BARU: TUGEDA

Bermula November 2016, Super Parents' Choice memulakan langkah baru. Kami nekad untuk mendaftarkan diri sebagai PENGEDAR SAH SSC TUGEDA secara rasmi.

Kenapa SSC jadi pilihan?

Sebelum itu, mari kami terangkan apa itu SSC. Soft-structured carrier (SSC) ialah alat penggendong bayi yang ergonomic, selamat dan boleh dilaraskan mengikut bentuk tubuh bayi serta pemakai. SSC dapat membantu memudahkan ibu bapa / penjaga menguruskan anak-anak kecil dengan lebih selamat, selesa dan mudah dipakai. 

Kenapa jadi pengedar SSC Tugeda?

Sebabnya kami dapati agak susah untuk membeli SSC secara walk in khususnya di Kelantan ini. Hanya ada beberapa tempat yang menjualnya & pilihan juga agak terhad. Jadi, kami cuba masuk dalam pasaran untuk memberikan lebih banyak pilihan kepada pengguna. Boleh try dulu sebelum pilih nak beli yang mana...kan best macam tu?

Produk & rangkaian harga yang kami tawarkan adalah seperti yang ditetapkan oleh pihak pengurusan Tugeda sendiri. Harganya antara RM250 hingga RM380 sahaja. Yang penting, berkualiti & mampu milik!

Tuan puan bolehlah layari website rasmi Tugeda http://tugedacarrier.com.my/ untuk berkenalan dengan SSC yang sangat menarik ini. Kalau ada berkenan mana-mana item, macam biasa, whatsapp atau SMS admin untuk tempahan / pertanyaan lanjut :) 

Asiyah a.k.a Kak AC
0139739455

Selamat menggendong ya! 

No comments:

Post a Comment