Saturday, September 7, 2013

Shaklee Get Clean Water Pitcher

MEMPERKENALKAN GET CLEAN®  WATER


  1. Merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat
  2. Menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain sehingga 99% disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat! - Diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA])
  3. Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
  4. Merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula - mengurangkan botol plastik yang perlu dibuang
  5. Berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan jag penuras air ini, penjimatan hebat dapat dilakukan. Ianya beberapa sen bagi seliter air!!
  6. Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
  7. Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
  8. Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik 
  9. Ringan dan mudah dibawa
  10. Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak
 Mari bekalkan air yang lebih sihat untuk keeagunaan seisi keluarga dengan Shaklee Get Clean Water Pitcher; PILIHAN BIJAK, HANDAL & MESRA ALAM!

KESIHATAN KITA TANGGUNGJAWAB KITA

Sila hubungi kami di talian 0146301876 atau pm di Facebook: Super Parents' Choice untuk tempahan / maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment