Thursday, November 14, 2013

PROMOSI HARGA RUNTUH SHAKLEE NOVEMBER 2013: VIVIX

Ini kali kedua Shaklee mengadakan promosi beli 6 percuma 1 untuk Vivix pada tahun ini. Kali pertama pada bulan Mei yang lepas. Memang sangat menarik! 


Entri saya sebelum (http://superparentschoice.blogspot.com/2013/05/promosi-harga-runtuh-mei-2013-vivix.html) ini sudah banyak menerangkan segala-galanya tentang 'tonik ajaib' Vivix. Jadi, pada kali ini saya akan menambah apa yang belum saya kongsikan. 

Ada yang bertanya, adakah Vivix sekadar untuk anti-penuaan? 
Oh, tidak sama sekali! Bahkan, manfaat Vivix yang sangat kaya dengan antioksidan ini sebenarnya lebih daripada itu. Antara lain ialah: 


Vivix juga sangat sesuai untuk mengawal paras gula dan ini tentunya merupakan berita gembira buat para penghidap penyakit kencing manis yang semakin bertambah bilangannya di Malaysia. Kencing manis yang tak terkawal boleh menyebabkan penghidapnya mengalami komplikasi mikrovaskular dan makrovaskular yang sangat memudaratkan seperti neuropathy (masalah saraf), nephropathy (masalah buah pinggang), retinopathy (masalah mata), masalah jantung & strok.

Selain itu, Vivix terbukti dapat membantu para perokok untuk berhenti merokok. Dengan tekad yang kuat dan ikhtiar yang bersungguh-sungguh, tak mustahil si perokok tegar akan mula membenci rokok! Bagus kan, kalau tiada lagi asap rokok yang membahayakan di sekeliling kita? Ia dapat membantu menyelamatkan nyawa ramai orang terutamanya nyawa perokok pasif.

Ramuan Vivix sangat unik. Diadun daripada 4 bahan utama yang terbaik, anda hanya perlu meminum 1 sudu teh sahaja (5ml) setiap hari untuk memastikan kesihatan anda di tahap yang optimum. Jangan tak tahu, ada pesakit strok yang diizinkan Allah untuk kembali pulih selepas mengamalkan Vivix! Yang selalu sakit-sakit lutut pun, Alhamdulillah dah boleh berjalan dengan lebih baik..tentunya dengan izin Allah jua.


Alhamdulillah, setakat ini semua pelanggan Super Parents' Choice sangat meyukai Vivix termasuklah saya dan keluarga. Bukan sekadar dibeli untuk kegunaan diri sendiri, malah ada juga anak-anak soleh solehah yang menghadiahkan Vivix kepada orang tua mereka! Ma sha Allah, ini satu pelaburan yang sangat mulia! Semoga semuanya beroleh manfaat daripada Vivix..biiznillah.. 

Ayuh, rebut peluang keemasan ini!

Untuk tempahan atau pertanyaan, boleh hubungi kami melalui salah satu medium berikut:
1) Fb page: Super Parents' Choice
2) Call/SMS/WhatsApp: +60146301876

No comments:

Post a Comment