Thursday, August 14, 2014

Promosi Shaklee Ogos 2014: GLA Complex (Beli 6 Percuma 1)




Saya terlebih dahulu mengenali Evening Primrose Oil (EPO) berbanding Borage Oil. Kenal pun sebab ummi saya amalkan EPO ni sejak bertahun-tahun. Untuk kesihatan wanita, katanya. 


Dah besar ni baru tau yang EPO mengandungi Gamma Linoleic Acid (GLA) yang sangat penting untuk manusia, terutamanya wanita. 

Saje je nak bagitau..Ummi saya telah melahirkan 10 orang anak & orang selalu tegur ummi & anak-anaknya nampak macam kakak & adik-adik je.. Setakat ni ummi masih sihat tanpa sebarang penyakit kronik, alhamdulillah..

Apabila join Shaklee, baru saya tau yang Shaklee pun ada produk GLA iaitu GLA Complex. Bezanya, GLA Complex ni diekstrak daripada Borage Oil yg mengandungi 2 kali ganda lebih banyak GLA berbanding ekstrak EPO. 





GLA sebenarnya boleh digunakan oleh lelaki & wanita. Namun, GLA lebih popular di kalangan wanita sehinggakan GLA dianggap sebagai teman baik wanita. Kenapa teman baik wanita?

Tak lain & tak bukan disebabkan manfaat-manfaatnya yang sangat banyak membantu wanita terutamanya sebelum & ketika datang bulan. Wanita sahaja yang mengalami premenstrual syndromes (PMS) & senggugut, bukan? Dan wanita sahaja yang mengalami menopause. Yang baik-baik & comel-comel pun boleh berubah kalau cik PMS, senggugut atau menopause ni datang menyerang. 



Alhamdulillah, saya tak pernah rasa sakit senggugut tapi saya pernah lihat bagaimana siksanya keadaan kawan-kawan yang diserang senggugut ni. Nak duduk serba tak kena, yang meringkuk memanjang dan berguling-guling pun ada. Ramai juga yang terpaksa mengambil cuti rehat kecemasan atau bertandang ke klinik untuk konsultasi dengan doktor & mendapatkan MC.

Mujur ada GLA! Saya mendapat banyak maklumbalas positif daripada pelanggan-pelanggan yang mengamalkan GLA ini, antaranya:
  • Sakit senggugut berkurang
  • Kitaran haid kembali teratur
  • Berjaya hamil setelah sekian lama mencuba
  • PMS terkawal / hampir tiada
  • Kulit & rambut semakin cantik (glowing & blushing gituu!)





Ok, I think I've fallen in love with Shaklee GLA Complex! 



Ayuh, rembat sekarang sementara promosi harga runtuh ni! 

Kalau tak nak beli 6 botol pun tak apa..masih dapat harga murah hanya di Super Parents' Choice.




** Ahakkkss..Nak sihat, subur & awet muda macam ummi jugak! Kita ikhtiar..lepas tu barulah bertawakkal **




Macam biasa, sebarang pertanyaan lanjut / tempahan, boleh pm di Fb Super Parents' Choice atau personal Fb saya:

Nur Asiyah Mustapha Kamil (0139739455 - SMS/WhatsApp)

No comments:

Post a Comment