Tuesday, August 26, 2014

Small Office Home Office

Entah kenapa, perkataan S.O.H.O. sentiasa berlegar-legar di minda sepanjang hari ini. SOHO = small office home office. Ringkasnya, SOHO ialah bisnes yang dijalankan dari rumah oleh minimum seorang individu. 

Saya membayangkan akan ada satu sudut di rumah kami bertukar wajah menjadi SOHO saya. Di situlah akan saya parkir sebuah komputer beserta printer, fail-fail Shaklee saya, buku log & buku-buku nota kesayangan. Saya akan hias dinding SOHO saya ini dengan Vision-Board dan potret wajah-wajah kesayangan saya sebagai sumber inspirasi. Segala kerja mengemaskini blog, update sharing & promosi secara online, menerima & menguruskan tempahan pelanggan akan dilakukan di situ. Oh, heaven!

Agaknya, boleh jadi macam ni tak? Hehe..

Saya ibu bekerjaya yang sedang dalam mode berpantang bersama-sama dengan 3 orang anak-anak kecil. Semakin hari, saya semakin suka berkongsi tentang Shaklee & semakin hari, desakan untuk mengembangkan bisnes Shaklee juga semakin besar, lagi-lagilah sekarang ni tengah bercuti. Ada satu perasaan sangat tenang dalam hati apabila dapat menolong orang lain menjadi lebih sihat & lebih bahagia. Kita buat kerja pun tak stress sebab kita buat apa yang kita suka.

Antara produk-produk Shaklee yang siap dibungkus untuk dihantar kepada pelanggan pada hari ini (tak termasuk produk-produk yang dihantar terus oleh Shaklee ke rumah pelanggan).

Mudahnya bershaklee...kalau kita betul-betul nak buat!
Mudahnya menjana pendapatan dari rumah...kalau kita betul-betul nak buat!
Buktinya, ramai jutawan-jutawan Shaklee di Malaysia yang bergelar surirumah. Bukan sembarangan surirumah, tapi surirumah yang jutawan lagi dermawan. 

Kata kuncinya: NAK!!

Jom, siapa NAK sertai kami?
Berpendapatan 4,5,6 angka adalah tidak mustahil walaupun dari rumah!

Nur Asiyah,
Pengedar Shaklee Anda
Yang ingin menjadikan SOHO itu satu realiti..wink wink! ;-)
013-9739455

No comments:

Post a Comment